TV 3 play

Sitter och kollar på lyckan i LA. Efter det blir det la sängen. Upp kvart över sex imorn för ännu en prao dag. Sista tyvärr, önskar det var lite längre så grymt kul ju ! Älskar att jobba, haha!
Mycket bättre än skolan och alla läxor. På jobbet bara kommer man och går typ känns det som. Har sådan jäkla pepp inför framtiden så jag vet inte vad jag vill göra. Starta något eget är ju självklart men vafan, vad ska jag starta då .. ? Resturang/ klädmärke/ klädaffär osv.. tur att jag har lite mer än en termin på mig att välja vad jag ska gå för linje på gymnasiet för nu har jag ingen aning. Några bra tips ? Uppskattar allt!
-
Nä nu ska jag kolla klart och sedan sova, Godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0