Duärminbästavän!

Du har den finaste personligheten jag vet. Du gör alla alltid glada, spelar ingen roll vad som har hänt mig jag blir alltid på bättre humör av att se dig. Ditt skratt kan göra ens dag och så fort det är problem är du alltid där och hjälper till. Du har stått och skrikit på mig på gymmet vilket har gjort mig till den jag är idag. Utan dig vet jag inte hur jag skulle klara mig. Du är precis den alla vill ha sitt liv. Du har äntligen hittat något du vill göra med ditt liv tyvärr är det i Frankrike. Du åkte i morse och jag började sakna dig igår. Jag tror på dig och vet att du kommer klara detta! Aldrig att jag kommer se dig om en vecka! ALDRIG ! Du ska klara dessa 5 år ! Gå dit och läxa upp frihetsarmenen nu ! Visa vad du går för och gör dom förvånade ! Visa vad en äkta Brunnberg går för ! Jag kommer alltid finnas där med dig kära bror och stötta dig med hela mitt hjärta så som du har stöttat mig hela mitt liv. Även om du inte kan se mig, vet du att jag alltid finns med dig! Älskar dig och jag ska kämpa dessa år med all skit för din skull och visa att jag lärt mig det du har försökt lära mig hela mitt liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0