Åhus !

I måndags åkte jag och laget iväg klockan 7 på morgonen till Åhus Beach handboll. När vi kom dit packade vi upp alla grejer och åkte snabbt iväg för att spela matcher. Efter dagen hade mitt lag 2 vinster 2 oavgjorda och 2 förluster. Nöjda och glada la vi oss. På tisdagen gick vi upp åtta för att packa upp allting för att sedan åka till planen för en heldag med handboll. Efter alla gruppspelsmatcher hade vi 4 vinster, 4 förluster och 2 oavgjorda. Vi kom därför 7a i gruppen och tog oss till B-slutspel. Grymt! Slutspelet började kl 6på kvällen. Vi kämpade på grymt bra och tog oss till semifinal där vi mötte något skånskt duktigt lag som vi vann över i sm men dom va mycket bättre på sand så dom vann tyvärr. Vi va alltså klara kl halv 9 - 9 och gick å duschade för att sedan åka hem. Kom hem runt 1 och bara slängde mig i sängen och somnade direkt. - Idag ska jag och min träningsverk vara med Arvid. Vi ska kolla gothiacup. Grymt ! Vi hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0