ÄNTLIGEN !

Åkte till Kungsbacka sjukhus, fick en rullstol kom in och dom skickade mig till Varberg. Vi åkte dit där vi hämtade en annan rullstol till mig och dom skickar mig sedan till en gynekolog. Vi åker dit hämtar en rullstol, jag har svin ont för att jag har bytt mellan bilen och rullstol så mycket nu. När vi kommer in till gynekologen. Säger hon att hon måste snitta upp. Hon skär upp 2,5 cm. Pappa och Björn hörde mitt skrik ända till väntsalen men jag kan inte klaga för ut kom jag GÅENDE ! Så jäääävla glad !! Äntligen är min infektion borta! ( ni som inte vet: jag har haft en infektion i en körtel vid ljumsken). Så jävla lycklig ! Äääntligen kan jag gå och mamma slipper bära mig överallt. Fy fan va härligt ! Ska ha kvar kryckorna i några dagar som extra stöd för mina ben har inte gått på 3-4 dagar så det är lite jobbigt men jag löser detta. SÅÅ JÄÄÄVLA GLAAAD !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0