NRJ på högsta nivå - sommar 2012

Sätter på nrj på högsta nivå och lägger mig på golvet en stund. Tänkte att eftersom jag inte kan gå ut och springa betyder ju inte att jag inte kan hålla formen ?? så tänkte köra lite fys i en halv timma ungefär och sedan går jag la och lägger mig. Upp tidigt imorn.. Hörs!
-
Passar på att ge lite tips på vad jag brukar göra när jag känner för styrke träning. inget avanserat.
* 90 grader
ca: 1min * 3
* upp mot 100 sit-ups.. ( olika ben rörelser = olika muskler i magen )
* Armhävningar
ca: 15 * 3
* Knä övningar
* Tyska baklår ( Lägger sig på rygg med fötterna på t.ex en säng kant och lyfter upp röven, svårt att förklara )
* Rygglyft
15 * 3
* Knä övningar ( igen )
* Sit - ups igen
* Armhövningar
* 90 grader
* stretcha ( alla övningar jag kan komma på )
Låter som värsta Träningsnarkomanen ? haha , men det är gött ! Beach 2012 here i come !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0