1:a i B-slutspel

Hej Hopp gummi snopp. JAG HAR SÅ JÄVLA ONT !
hehe, har blåmärken överallt ( eller aa.. på mitt vänstra ben ;)) , Stukad fot, ont i ryggen, handlederna, bränt mig. Men se det posetivt ! HAR INTE ONT I KNÄNA !!! :D haha,
Vi spelade finalen mot aranäs 1. ( mitt lag ) Det var en jobbig och jämn match som vi tillslut vann. Jag hoppas alla är glada nu iallafall och att Josse mår bättre med hennes arm och att den inte är bruten. Här kommer lite bilder från helgen. Tack alla gosisar som har gjort denna långhelg underbar!
-
image descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage description
( kunde inte vrida på bilden )
avslutar med den bästa av dom alla, våran egna spännbög Arvid har tappat magrutorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0